Sovmorgon

Jag har ju sovmorgon till efter 12 nån gång idag. Så härligt så! Tar bussen fem i 12 till sibylla, sen är det bara att vänta på skjuts till Vålbacken. Jag vaknade ganska tidigt för att få sova hur länge jag vill nästan. Men vad gör väl det. Solen är ju framme, så jag kanske ska ta och sätta mig ute en stund.

Fast juste. Jag har ju inte ätit nån frukost än. Tror jag ska hitta på nåt spejsat att göra, haha. Kanske nån varm macka. Eller nåt annat roligt och gott.

Efter skolan ska jag rida. Funderar på att åka direkt till mamma efter skolan och sen gå och rida. Men nu kom jag på att jag vill ju kanske äta nåt innan det. Ähh, vi får se hur jag gör. Ni ser ju om jag hinner skriva nåt innan eller inte. Så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0