Utanför

Det finns dagar då man verkligen känner sig utanför. Idag kunde ha varit en sån dag. Men jag har börjat lära mig att leva med det. Jag vet att jag inte skulle passat in superbra, så då är det lika bra att låta bli att ifrågasätta. Jag är lite speciell jag. Det är på ett bra sätt det vet jag. Men inte alltid, för ibland vill man bara vara som alla andra. 

Haha, nej nu ska jag inte skriva ett deppinlägg här. 

Jag sitter och funderar på om jag ska gå och sola solarium. Dom säger ju där man piercar sig att man ska vänta tre månader innan man solar solarium och bastar och sånt. Framför allt solar solarium. Men jag tänkte att man borde ju kunna göra det. Om jag blöter en bomullstuss och tejpar fast över. För då blir det varken varmt, får solariumstrålar på sig eller kommer in bakterier. Det borde ju vara det ända som kan vara farligt. Och sen tvättar jag noga direkt efter. Jag blev sååå himla sugen på att sola så ni anar inte. Det är så skönt att bara ligga där och fundera och bli varm och skön. Hääärligt.

Tror jag springer ner och gör det nu, har ju ändå en polett kvar. Och jag måste ju använda den nån gång, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0