Blöt igen

Jag och Marielle tänkte ju ta oss en promenad idag. Vi brukar ju ta promenader när vi måste prata om saker ingen annan får höra, haha. Dock så började det såklart att spöregna. Och jag var på piss-humör redan innan. Visst, vi lyckades ju att prata ett tag ändå. Och det är alltid skönt.

Min mobil lever inte än heller. Lär ju ha gjort nån kortslutning i batteriet nu också, skitliv. Sååå. Ska jag ha den här skitmobilen jag har nu ända till julafton och sen köpa en iphone som jag ändå inte lär ha råd med. Eller ska jag köpa en lite billigare androidmobil typ nu. Står fan inte ut med den här skitmobilen. Åååh, jag vet inte vad jag ska göra...

Fan vad allt ska gå ont.

Nu har jag precis tagit mig ett varmt bad. Tänkte gå och göra lite varm oboy och nån macka nu. Ska kolla lite på jersey shore, haha.

Kommentarer
Postat av: evy

haha jämtska?? jämtlands språk alltså haha eller ^^

jaha ok inte lätt å veta men nu vet ja hehe! du snälla du.. skulle du vilja va snäll å göra lite reklam om min blogg hihi vore snällt :D (a)

2011-08-09 @ 00:08:47
URL: http://mybloggnotyours.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0