Februari 2008

Jag har bloggat sen februari 2008. Kan ni tro det?! Snacka om att jag tycker om att skriva, haha. Har inte haft några besökare alls under den här tiden typ, och ändå fortsätter jag. Det är ett bevis på att jag tycker om att blogga, och inte gör det bara för mina besökares skull. Visst är det väl kul när man får massa besökare en dag. Men jag vet att dom inte kommer stanna länge, även om jag hoppas det, haha. 

Igår var det ju i alla fall dans. Trevligt, trevligt! Dock inte lika kul som jag hade gången innan, haha. Men jag hade kul ändå! Jag ser fram emot den där satans buggkursen. Hoppas den blir lyckad!

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem. För då ska vi fara till momma och moffa ett tag. Och sen ikväll om jag hinner så far jag väl och hälsar på Kristian. Det var ett tag sen. 

Idag är jag ofräsh, ni kanske får nån bild sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0