Fläta

Provade att göra en fläta som Marielle visade mig. Det gick ju ganska bra ändå. Kör på den idag tror jag. Måste ju ändå sätta upp håret på nåt sätt när jag jobbar. Sen ikväll på dansen vet jag inte hur jag gör. Får se hur flätan håller idag. Så jag vet om den överlever ett tag. För det vore ju jobbigt om den började åka ur efter halva kvällen.


Dålig bild, men ni ser typ hur jag menar :)



Man kan inte ha för uppklippt hår när man ska ha en sån fläta. Så det var på gränsen att det gick för mig. Men jag klarade det :)

Kommentarer
Postat av: evy

hade ja haft långt håt så skulle ja aldrig ens klara av att göra en fläta på det sättet så det var bra gjort av dig =)

2011-08-06 @ 22:38:00
URL: http://mybloggnotyours.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0