PLL

Pretty little liars. Jaa, jag blev beroende. Har sett till avsnitt 20. Har bara två kvar av första säsongen. Det går verkligen inte att sluta kolla på det.

Jag och Marielle köpte oss lite chips & dipp och cola. Så vi har svullat på idag. 

Kristian är hopplös. Så nu håller jag på att letar jobb åt han. Vill att han ska ha nåt att göra om dagarna och må bra. Jag bryr mig inte längre om han ska flytta tillbaka till Norge. Det är faktiskt där jag letar efter jobb åt han. Jag vill att han ska få sig ett jobb där, som han överlever på. Så han kan få hålla på med det han älskar mest - basket. Han har ju ett lag där om han vill, tror jag. Sen vill jag också att han ska spara lite pengar och skaffa körkort. Det vore nog bra för han. Det enda jag vill är att han ska må bra och försörja sig själv. Han får bo vart fan han vill, bara han gör nåt. Det är bäst för han.

Kommentarer
Postat av: keskiitalo

hej! :) ska vi följa varandra via bloglovin? :D

2011-08-05 @ 13:11:05
URL: http://keskiitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0