Respect people who find time to you in their busy schedule, but love people who never look at their schedule when you need them.

Har hälsat på Kristian ikväll. Hade en trevlig stund! Han är en person jag delat både glädje och tårar med. Idag har jag skrattat massor med han. Är så glad över att han typ har fått jobb och kanske lägenhet. Äntligen tar han tag i livet. Bra gjort!

Idag for jag, mamma och Linnea till forsaleden och åt middag. Vi solade även lite. Och linnea tog sig ett dopp. Förmodligen sista doppet för i år. Kallt var det i vattnet, så jag doppade bara tårna lite. 

Nu har jag precis druckit en kopp te och ätit brieostmackor. Muuums. Och snart är det nog läggdags. Imorn har jag inga planer igen. Öppen för förslag! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0