Zlips på Aspåsnäset

Var ju dans igår på Aspåsnäset. Och jäklar vad roligt jag hade det! Tack till alla som var där! Bl.a. Malin, Marlene, Michael, Fredrik, Helge, och dom jag har glömt. Haha, ååh vad jag skrattade. Har typ lite lätt träningsvärk i revbenen för jag skrattat så mkt. Dansade gjorde jag en hel del, nästan hela tiden! Riktigt kul!

Nu ska vi fara en sväng till momma och moffa. Hälsa på där lite. Och sen ikväll ska jag till pappsen.

Och snart börjar skolan. Hur känns det gott folk? Jag tycker det är ganska skönt att få tillbaka rutinerna och sånt. Men inte det att jag måste kliva upp så jädrans tidigt. Och allt plugg ser jag inte heller fram emot. Men när skolan väl har börjat så går det ganska fort, och sen är det jul, och sen fyller jag år, och sen är det studenten! Längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0