Prov imorgon!

Jag har nu pluggat lite till och från sen jag kom hem från skolan. Jag kan det fortfarande inte. Sov precis i typ en halvtimme. Det tar verkligen på krafterna att plugga må jag säga! Och jag har nog fan glömt bort hur man gör när man pluggar. Ingenting fastnar ju! Kanske lite. Men imorn kommer jag ha glömt allting. Det är om hästens hjärta och blodomlopp jag har prov på. Man ska typ kunna vad som händer om hästen får för mycket röda blodkroppar. Och typ vart vita blodkroppar bildas. Och varför hästen blir andfådd. Hur mkt blod en häst har. Och puls, andningsfrekvens mm.

Segt. Sen är det ju jobbigt för frågorna omformateras ju till provet, så jag kommer typ inte kunna nånting! Blir till att plugga hela natten.
Btw så är jag jävligt avundsjuk på Elinpelin som ska pierca tungan på fredag. Jag har velat pierca tungan så länge nu, men mamma och pappa säger bara att jag får vänta tills jag fyller 18. Varje jävla dag frågar jag pappa nu. Och innan så var jag ju hos mamma och då frågade jag henne varje dag! Men det är aldrig nån som ger med sig. Hur farligt kan det vara egentligen? Det är ju bara att ta ur om det inte blir nå bra. Och jag betalar ju och allt själv. Jag har ju klarat att tagit hand om flera olika piercings förut. Varför skulle jag inte klara det den här gången bara för det är i munnen? Och pappa tror att jag kommer lespa sen. Men nejje. Det gör man bara första veckan/dagarna. Då tungan är uppsvullen, sen när det är läkt är det ju som vanligt igen. Vet ju asmånga som har hål i tungan och inte lespar. Pappa säger det nog bara för att ha en bra bortförklaring. Men jag kan ju inte hålla med om att den är speciellt bra...

Ojj, jag lät inlägget stå ett tag. Har hunnit ta en dusch nu också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0