tjugonde februari år tvåtusenelva

Idag sov jag ut ordentligt. Kände att jag behövde det idag. Sen for vi till lövsåsen och åt våfflor. Dom säljer ju det där på helgerna. Och det är väldigt mysigt där. Riktigt goda våfflor sålde dom också. Efter det gick vi hem till familjen Haraldsson. Då hade momma och moffa kommit. Så då blev det lite fika. Helt plötsligt blev klockan fem och då blev vi bjudna på middag också. Riktigt god mat må jag säga! Sen blev det hemfärd. Jag körde bil både dit och hem. Det var läskigare dit när det var ljust faktiskt. För då såg man inte om man fick möte. När det är mörkt ser man ju iaf att det blir ljust. Men det gick nog bra iaf. Det är så jäkla läskigt att köra! Speciellt när mamma fryser och själv sitter man i dunjacka. Och mamma vrider upp värmen. Samtidigt som man nästan börjar svettas för man blir så nervös när det kommer en bil. Så jaa, varmt blev det! Och musiken stör mig hela tiden. Blir så svårt att koncentrera sig. Men mamma vride på den. Och jag kan ju inte släppa händerna från ratten. Men jaja, jag körde ju inte av vägen iaf! Och det är alltid positivt! Nu ska jag plugga. Men måste vänta tills pappa kommer och lämnar Linnea. För jag måste hämta lite som jag har på datorn hos pappa. Annars kan jag inte fortsätta. Så jag sitter vid facebook ist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0