Bara en dag kvar

Nu har jag bara en jobbdag kvar, sen far ju jag till Norge. Fan vad kul det ska bli, träffa my love.
Jag är skittrött nu, även fast det var en rolig dag idag. Okej det är jobbigt att mocka och så. MEn nu var vi dubbelt så många jämfört med igår. Så nu gick det snabbt. Jag red först Picasso, när vi bara skrittade ut innan lunch. Sen red jag Arrow inne efter lunch. Och han var verkligen jättekul att rida inne idag. Han var pigg. Men inte så pigg så det störde, utan mer pigg så han gick av sig själv, haha. Dock så höll dom ju på och borra såklart. Så jag använde mig mest av halva ridhuset. För han gillade inte alls ljudet av borren. Bjuder på en bild på fina Arrow också i det här inlägget. Sen red vi ut, jag hade Casmir. Och är man stor måste man vara snäll vet ni. Han är verkligen som en stor nallebjörn. Skulle aldrig göra en fluga förnäm. Vi trava och galopperade och hade en himla trevlig tur. Så det var en ganska rolig jobbdag faktiskt.
Så fort man tar sig ur sängen och när man väl är där och börjar jobba. Då flyter resten av dagen på. Då går det ganska fort ändå. Och man känner inte hur trött man är förnst man kommer hem.
Men nu ska jag slänga i mig lite middag. Sen ska jag iväg och rida igen. Hos Carina. Saknar faktiskt att rida Parad nu. Han känner jag ju helt nu typ, så jag vet hur han reagerar på olika saker. På skolan kan man aldrig vara säker. Vissa hästar har jag inte ridit ut på utan bara inne, så då vet man ju inte. Och man glömmer ju bort hur dom är när man ridit hundra andra också. Men Parad vet jag vad han kan göra. Oftast gör han inte så mycket. Men när man ska vänta på att få gå över vägen, då blir han inte glad. Han vill ju så gärna gå över. Men det kommer bilar. Så då kan han börja trippa runt lite, och ta nåt skutt här och var. Men jag vet att han aldrig är dum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0