Bio

Ikväll har vi varit på bio här i brunflo. Inte den bästa bion, men filmen var bra. Och det var kul ändå. Vi såg änglagård 3. Och den var faktiskt riktigt kul. Borde ses. Det var jag, mamma, Malin och Marlene som såg den.

Innan det så hade vi köpt thai take away. Som vi åt hemma hos dom. Supergott. Och efter bion var vi dit och hade det mysigt igen. Och då såg vi änglagård 1. Haha. Här tar vi det i rätt ordning! Men då somnade jag och sov typ hela filmen, haha. Så ja, det var ju stor mening. 

Nu ska jag väl snart gå och lägga mig antar jag. Det är ju en dag imorgon också. Eller, ja. Jag måste ju skicka in svenskan. Glömde ju bort den idag. Men imorn! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0