Dagens fail

Jag somnade på bussen alldeles innan jag skulle plinga. Och då drömde jag att jag plingade. Och det var så verkligt så jag trodde verkligen det. Och när jag vaknar till så har han precis kört förbi min hållplats. Så jag går fram till han och säger: "ursäkta men jag skulle av där". Då börjar han bromsa till, men sen säger han: "Men det är inte plingat för lampan lyser inte." Då inser jag att jag faktiskt aldrig plingade. Men kläcker ut mig något i form med: "Jag tyckte jag plinga, men den kanske inte funkade då". Då stannar han och släpper av mig, samtidigt som han ger mig en konstig min. Och jag fick mycket kortare bit att gå. Haha, jag skämdes lite. Men det var mest bara roligt. Hahah. Min dröm var så verklig så! Hahahaha. Kanske ska göra om det, så får jag mindre att gå. Haha. Ja jag gick nog och småskrattade lite på vägen hem då. 

Så tokigt det kan bli ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0