Godmorgon

Sitter nu och äter en varm macka ur ett sånt här mackjärn. Supergott. Mamma tänkte ta fil, men så kollade hon på min macka och sa: "Ja det där ser ju betydligt godare ut än fil". Och sen tog hon och gjorde sig en likadan macka. 

Nu tänkte jag skriva svenskan på datorn och skicka in. Nu när jag har det i hövvet så jag inte glömmer det. Sen tror jag vi ska till lövsåsen till mina kusiner. För dom säljer våfflor där på söndagar. Så då tänkte vi passa på att hälsa på dom där och äta våfflor när vi ändå är där. Haha. Blir nog bra det. Mamma lär väl ska åka skidor med dom också. Så jag får väl sitta inne med nån som inte vill åka skidor. Karolina brukar inte vilja åka skidor. Men Jonathan kanske inte heller åker då bara för jag är där haha. Ääh det märks väl. Det kanske inte blir nån skidåkning över huvudtaget. UPDATE: Våfflor kan man inte börja äta förnst i februari.

Nä nu ska jag få svenskan gjord innan jag fastnar på facebook eller nåt sånt.



Mitt fina sällskap igår. Ost och kex och vin. Eller jaa.. Jag drack citronsaft och Malin äppeljuice. Men de vuxna drack vin i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0