Helg

Nu har jag fått helg! Härligt.

Jag har haft en bra dag iaf. Temadagen var halvt lyckad iaf. Hälften var bra. Hälften var dåligt. En kille var verkligen superduktig på att prata.

Sen efter lunch kollade vi ju på film. Så fick vi lite bevis på att det var torsdag. För ni vet att Torsta älskar ju lillördagar. Två st spydde under tiden vi kollade på film. Och sen en i bussen påväg till stan när vi hade slutat. Myyysigt. 

Nu har jag nyss ätit middag iaf. Gott. Och Kristian har farit på basketträning, så han kan ju inte göra mig sällskap. Så nu sitter jag här hemma helt själv. Mamma jobbar och Linnea är hos Christel. Så jag har hela huset för mig själv. Och inte fan gör jag nån nytta heller. Jaja, skönt att bara vara. 

Men vi hörs senare. Har inte så mycket att berätta just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0