Kristian Zahr <3

Kristian du är det bästa som hänt mig. Du har gjort det här året helt underbart. Jag hoppas verkligen att vi ska tillbringa resten av livet tillsammans. Det jag längtar efter om dagarna är när jag ska få prata med dig på skype. Det är ljuset i mina dagar. Du gör mina dagar värda att leva. Jag skulle så gärna vilja flytta till dig i Norge, och bara skita i skolan och allt. Allt vore så underbart. Skiter i om jag inte får nån utbildning, jag har ju iaf dig. Du gör mig rik på kärlek. Inga pengar i världen kan mätas mot dig. Du är det enda jag vill ha. Utbilda mig kan jag göra sen. Bara jag har dig nära mig. (ja jag vet att det inte skulle gå, men typ så känns det just nu)

Att förlora dig vore som att nån tog mitt hjärta ifrån mig, jag orkar inte leva utan dig. Är jag deppig så gör du mig alltid på bra humör. Jag älskar att se dig le. Och när du är nere så gör det ont i hjärtat. Jag vill inte se dej ledsen. Jag hatar när du är ledsen pga mig. Då känner jag mig helt oduglig och dum i huvudet. Jag har så fina minnen med dig. Och jag vill skapa så många fler med dig. Jag vill att du ska vara pappan till mina barn i framtiden. Det är dig jag ska gå armkrok med när vi är så gammal att vi knappt kan gå. Jag vill att du ska vara min föralltid. Det är du och jag föralltid okej? Till graven skiljer oss åt! JAG ÄLSKAR DIG! Jag har aldrig älskat någon så som jag älskar dig. Jag ska aldrig göra nåt som sårar dig. Jag gör allt för dig! Du är mitt liv. Det är DIG bara DIG som jag älskar. Du har mitt hjärta förevigt. Det tillhör bara dig. 


Kristian Zahr, jag älskar dig så mycket att det inte ens finns ord till det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0