Långhelg

Nu är min långhelg över. Så nu är det tillbaka till verkligheten med skola och allt. Ja ganska härligt ändå. Dock inte att kliva upp tidigt. Idag har jag sovmorgon till 10. Men måste ändå kliva upp halv 8. Jaja, lite sovmorgon är det ändå. Och jag känner mig faktiskt utvilad. Men det är väl inte så konstigt. Jag har ju fått sovit ut riktigt i fyra dagar nu. 

Nu har jag precis ätit frukost. Väntar på att gå till bussen som går 20i. Jag är nog en tidsoptimist åt fel håll. Jag tror att allt ska ta längre tid än det egentligen gör. Men det är väl lika bra det. Jag kommer ju alltid i tid då. 

Efter skolan ska jag på hälsocentralen och hämta mitt intyg. Så jag får väl lämna det till Ann-Sofie på onsdag. Och det är typ sista dagen av min vila. Då ska jag rida hos Carina har jag bestämt. Så får vi se så det inte blir sämre. Men nu börjar det bli bra iaf. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0