Middag i skogen?

Ja vi åt ju middag i skogen idag. Klädde på mig massa kläder, täckbyxor och jacka. Gick upp, åt i typ en halvtimme. Gick ner igen, klädde av mig och satt mig vid datorn. Så nu luktar man brandrök också bara därför.  Jaja, man ska väl ha lite variation ibland. 

Nu på kvällskvisten har jag och Marielle spelat sims3. Jag har varit lite lagomt trött sådär, så vi avslutade. Men nu blev jag lite piggare. Och älsklingen har stuckit på fest, så han kan jag inte prata med nu heller. Han skulle kanske va me på nå jävla tequilarace. Dumpära. Jaja, han överlever nog. Jag ska väl inte hindra han att hitta på roliga saker bara för jag inte gör det. Jag är bara egoistisk och vill ha nåt att göra själv. 

Så nu blir det väl läggdags för min del. Så jag tar mig upp nångång imorn. Varför vet jag inte. Har ju inte nå speciellt att göra. Mer än svenskaläxan. Jag vill göra nåt hurtigt. Men jag vill samtidigt inte att det ska kosta pengar. Och jag orkar ju inte precis sätta mig på golvet och träna hemma, nej då blire hellre datan. Så jaa, vi får se vad jag hittar på imorn. Antagligen ingenting.

Godnatt med er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0