Pizzzzzza

Har precis varit ute på en promenad med Kristian här i Stjördal. Vi gick ner till centrum och gick runt lite. Det är jättefint här i Norge! Sen bjöd my darling på pizza. Norsk pizza är betydligt godare än Svensk pizza. Mycket godare! Sen gick vi och köpte lördagsgodis. Dyraste godiset jag har köpt på länge, haha. Blev väl en hundring för några chokladkakor och en dricka. Menmen. Gott godis har dom här i Norge också! Nu vill jag flytta hit ännu mer ju! Kan inte tiden gå jättefort nu tills jag gått ut skolan?

Jag har det jättemysigt och trevligt här i Norge. Och jag vill inte fara hem redan imorgon. Känns ju inte som jag har varit här så länge nu ju. Menmen, kul att få komma hit och se hur det är. 

Och juste en sak till. Jag fattar inte vad norskar säger. Eller jo, om dom pratar med kristian, så jag får lite tid och tänka på vad dom sa. Men pratar dom med mig så måste man ju svara direkt, och då hinner jag inte tänka. Och då fattar jag inte, haha. Men nu ska jag äta choklad. Eller nej jag ska äta sjokolade. Vi hörs, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0