Pluggpaus

Har gjort hälften av frågorna nu. Och kände att jag behövde en paus. Så jag tog mig en kaka och satt mig vid facebook en stund. Får väl en liten sockerkick nudå, så jag orkar fortsätta med pluggandet sen. Ska även ringa praktiken och om intyget snart. Men gör det när mamma har åkt så man får prata ifred. Egentligen borde jag ringa om min lön också, men kan ta det på skolan imorn. 

Btw så vill jag ha en japansk spets! Men det får jag nog vänta ett bra tag med. Har tänkt så här att jag kan skaffa en hundvalp när jag har fått barn. För då blir jag ju hemma som mammaledig ett tag. Och tänk vad gulligt att gå på promenad med en barnvagn och en liten valp. Aaw. Men det blir nog ganska jobbigt också. Två bebisar på samma gång. Jag lär nog bli ganska slutkörd efter ett tag. Men så har jag planerat nu. Skaffa barn och valp samtidigt. Haha. Det funkar väl säkert det med.

Fasen vad jag vill snabbspola tiden. Känns inte som att livet har börjat förnst jag har fått barn. Då börjar mitt liv.


Titta vad sööt! Och dom är till och med söt när dom blir vuxen också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0