Simmade igår

Igår var jag och simmade efter middagen. Väldigt härligt faktiskt. Simmade 60 längder(25m). Hade nog kunnat simma ett bra tag till. Men det blev lite långtråkigt. När jag kom dit var det tre andra där. Men dom gick efter typ 10 min. Så sen hade jag hela brunflobadet för mig själv. Jag tänkte under hela tiden att jag var tvungen att hålla munnen stängd. Och såfort jag fick lite vatten i munnen så spottade jag. Haha! Vill ju inte ha parasiten igen.

Men idag har jag träningsverk i ryggen och axlarna och lite överallt. Men härligt var det. Idag har jag hört rykten om att vi ska äta middag i skogen. Typ woka. Så då kommer mina kläder lukta brandrök sen. Men jaja. Tror inte precis nån på torsta bryr sig. Och det är väl mest där jag träffar folk.

Idag skulle jag vilja åka skridskor. Men jag har ju ingen att åka med. Tror inte att nån från klassen skulle åka från där dom nu bor och till brunflo för att åka lite skridskor faktiskt. Och Brunflobor umgås jag inte med. Nej det är väl inget fel på brunflobor *host*. Men jag har ingen kompis i brunflo som vill åka skridskor. Eller nää jag har bara Marielle och Sara i brunflo jag är kompis med faktiskt. Och Sara brukade jag ju åka mkt med förut. Men nu bor ju hon i stan där hon åker massa skridskor ist. Så det blir inget med henne heller. 
Det skulle vara om jag tog med mig mamma. Hon gillar ju att åka skridskor. Men hon lär väl jobba.

Ääh, jag skiter i det här med skridskoåkning. Vore kul eftersom jag inte åkte på hela förra året heller. Men skit samma. Får bli en annan gång.

Nu vill jag att älskling ska vakna. Han har verkligen vänt på dygnet. Igår satt jag typ hela morgonen och väntade på att han skulle vakna. Gissa när han vakna? 16! Jävla sömntuta. Men så går det när man sitter uppe hela natten och spelar data. Men igår tror jag han la sig tidigare. Men jag tror han skulle bort idag och döma nån match. Så jag kanske inte hör nåt från han förnst ikväll. Ja det märks nog.

Min lilla lilla söta älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0