Städat och pluggat

Nu har jag städat rummet. Tog bort alla kläder från fåtöljen. Sorterade rent och smutsigt osv. Sen dammsög jag och torkade golvet. Har inte gjort nåt åt skrivbordet, men det orkar jag inte.

Sen har jag pluggat. Jag har läst hur mycket som helst känns det som i boken. Och gjort 19 frågor. Nu orkar jag inge mer. För jag kan inte koncentrera mig. Får ont i ögonen och huvudet om jag läser nåt mer. Tur att boken är bra. Annars hade jag aldrig stått ut. Jag ska försöka göra klart dom här frågorna tills helgen är slut. Jag har ju trots allt bara 7 frågor kvar, så det klarar jag nog. Det tog betydligt mer tid än jag trodde det här. Man måste verkligen läsa allt och förstå allt. För annars kan man missa svaret på nån fråga.

Jag har väntat sen jag vaknade på att Kristian ska höra av sig. Han är inne på Skype. Men han svarar inte. Så han kanske sover? Vem vet? Tycker han kan ta och höra av sig nu, för jag har tråååkigt. 

Jag ska göra mina dagliga 10 armhävningar. Haha, jag har gjort det två dagar i rad nu. Men det kanske är bra de. Bättre än inget antar jag. Haha. Vill simma sen också. Tänkte att nu när knäet börjar bli bra så är nog simning bästa träningen. För det sliter nog inte sååå himla mycket på knäet. Vi får se om jag orkar mig iväg. 

På måndag ska jag iaf prova på att rida igen. Orkar inte vänta längre. Nu jävlar får det här knäet vara bra.


Nemen! Det fanns ju en fåtölj där nånstans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0