Staden idag

Idag far jag och Marielle in och shoppar. Hon fyller ju 18 imorn, så hon måste ju peka ut nånting hon vill ha också.

Annars tänkte jag nog kolla efter en bh på H&M, eftersom jag har presentkort där. Sen måste jag ju kolla runt på andra affärer också. Om jag hittar nåt fint. Dock kan jag inte shoppa upp alla pengar jag har. Måste ju spara till Tyskland. Om nu inte mamma och pappa tänkte sponsra med resan som födelsedagspresent. Men isf vill jag ju ha lite pengar och shoppa för där också. 

Jag har nog inget speciellt som "jag behöver" utan det är väl om jag hittar nåt fint till bra pris. Gärna nån fin topp eller linne eller nåt. Ja vi får se om det blir nåt. Kanske ska börja handla vår/sommar kläder? Eller är det för tidigt? Det är iaf mycket roligare att shoppa sommarkläder än vinterkläder.

När jag kommer hem så ska jag rida också. Kl 4. Så det blir inte precis en heldag. Men jag tror nog vi klarar oss. Marielle skulle ju på körskolan då ändå. Passa på när hon ändå är i stan. 

Vi hörs helt enkelt när jag kommer hem. Om jag har lust att visa er vad jag shoppat vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0