Vinterkräksjukan

Viterkräksjukan går tydligen nu. För hemma hos pappa har dom tydligen haft den. Både Marielle, Anneli och pappa. Av vad jag har hört då. Och nu mår Arvid dåligt också. Jag ska minsann hålla mig kry.

Imorn ska jag rida hos Carina. Men jag ska rida själv. För hon hade ramlat och gjort illa sig. Så hon har gipsad hand om jag fattade det rätt. Så jag rider själv imorn. Tar det ganska lugnt eftersom jag precis blivit bättre i knät. Men det ska nog gå bra. Jag rider ju inte nåt hårt dressyrpass direkt. Och jag orkar ju inte vila förevigt. Så imorn rider jag själv. Och sen kanske jag rider nåt i helgen också så inte alla hästar behöver stå. Hon sa att hon kunde skritta crusse eller parad med en hand. Men sen får ju Manne stå. Jag är lite sugen på att testa rida han. Men tror inte jag får det för henne. För hon är rädd att jag ska flyga av. Men skulle vara kul att prova. Jag skulle ju kunna rida på plan borta hos Monica. Men ääh. Tycker synd om henne som måste mocka fyra boxar med en hand. Stackare. Skulle gärna hjälpa henne, men jag går ju i skola. Men på fredag kanske jag kan hjälpa henne att mocka. För då är jag ju ledig.
Ja, jag får prata med henne om det imorn. För hon skulle komma ut till stallet medan jag gjorde iordning Parad. Så får vi se hur vi gör med resten av dagarna. 

Ja vi hörs sen, för nu ska söstra mi ha datorn. 

Pösshajj<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0