Alltiallo inlägg

Ska ta mig en promenad till Marielles sommarjobb. Hon har bilen där. Så när hon har jobbat klart så ska vi åka och fika på Agnes sommarjobb, haha.

Jag gör inte så mycket om dagarna nu för tiden. Känns nästan som att jag går och väntar på att nåt ska hända. Eller så går jag bara och väntar på att vi ska fara till turkiet. Vill att tiden ska gå liite fortare just nu. Men inte för fort, för jag törs inte börja i trean. Fatta vad läskigt! Sen då? Jo då är det bara att fortsätta plugga i 5½ år till. Men det känns skönt att ha livet planerat, och går det inte enligt planerna så gör det inget! :)

Juste, undra när mina kläder som jag beställt kommer. Dom ska komma den här veckan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0