Dans ikväll!

Ikväll blir det dans! Fett pepp.

Har jobbat sex dagar i veckan typ sen jag slutade skolan(förutom midsommar då). Och nu är jag ledig tills augusti typ. Så himla härligt! Så det firar vi med dans ikväll på fröjdholmen.

Har nästan precis kommit till pappa. Eller för kanske en timme sen men ändå. Blir till att äta middag här, och sen hämtar väl mamma mig så far vi. Tänkte hinna ta en dusch och fixa naglarna innan bara. 

Pappa håller på och sågar och massa saker. För han ska göra en trapp till dörren. Jag kan ta kort på den sen kanske. Blir hur snyggt som hellst! Typ inbygda spotar i översta trappsteget och allt! Blir awesome!

Kommentarer
Postat av: Rebecka - en fotodagbok

nice med dans! älskar att dansa :D

Brukar stå framför spegeln och lattja lite,hihi!

grymt fin blogg med :D

ha en bra lördag!

2011-07-02 @ 16:48:20
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/
Postat av: Freja

Jag hittade din sida av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-12 @ 19:54:49
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0