Skitdag

Har inget att göra idag. Solen ville ju inte komma fram så man kan få lite färg. Nej, utan det är så molnigt som det kan bli. Jag vill börja packa, men det känns som det är för tidigt för det just nu. Kanske skulle ha tvättat lite kläder. Men då måste jag planera vad jag ska ha på mig dagarna innan vi far. Så jag inte använder nåt som jag vill ha med mig. 

Egentligen skulle jag ha kunnat städat mitt rum lite. Men det är inte så lätt när jag inte äger nån byrå längre. Så jag kan inte stoppa mina saker nånstans. Jag gjorde aldrig klart den. Jag måste fixa nå slippapper till nån slipmaskin. För skulle jag slipa för hand så skulle jag aldrig bli klar. Sen så har det regnat på den också. Så den lär ju inte må så bra längre. Jag ångrar fan att jag började göra om den. Haha! Men det blir nog bra ska vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0