Andra jobbdagen

Nu har jag jobbat dag 2 av 4. Härligt! Lika många dagar kvar då! Idag gick det också bra. Vi jobbae på bra. Red två innan lunch. Jag red Casmir och Arrow innan lunch. Och jäklar vilken skillnad, haha. Först Casmir som typ är störst av alla. Och sen lilla Arrow som är typ minst av alla. Blev en jäkla skillnad iaf, haha. Sen tog vi ganska lång lunch. Och efter lunch red jag Speed-x. Och jäklar vad jag kände att musklerna var slut då. Hade verkligen inga benmuskler kvar. Och Speed är den man behöver typ mest benmuskler med. Så jag red väl mest runt där och såg ut som hej kom och hjälp mig. Fick han typ inte i form eller nåt. Men jaja... Jo juste, när jag red Arrow så höll jag typ på att ramla av också, haha. Vi skrittade på lång tygel, och jag släppte stigbyglarna. Sen måste jag ha kommit åt han med spöet på rumpan eller nåt. För han bockade till, och utan stigbyglar har man inte mycket balans. Men jag hängde på sniskan och lyckades klättra upp igen, haha. Så ingen tårta för min del den här gången.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0