Ego



Fick gå själv på stan i en och en halv timme innan jag skulle pierca mig. Innan det åt jag, Emma och Arvid på Via grande. Pizza är gott!

Nu ska jag packa iordning lite. För i helgen bor jag hos mamma. För ikväll ska jag ta in hästarna och fodra och sånt. Imorn så ska jag kliva upp tidigt och ta ut hästarna och ge dom frukost och sånt. Sen ska jag mocka lite. Och kl 11 ska jag jobba på kondis. Till ungefär 2. Då går jag väl och rider skulle jag tro. Om jag inte väntar en stund. Näe, går väl till stallet direkt då. Om jag inte hade mockat klart och sånt så får jag väl göra det då. Men det lär jag ju hinna på morgonen. Gosa lite med kaninen ska jag göra också, haha. När jag har ridit blir det väl hem och äta middag. Sen tillbaka och ta in hästarna och fodra och sånt. Och kl 9 går jag och nattar hästarna. Kommer gå bra det här! :)

Är nervös inför att jag ska jobba. Jag ska ju typ städa toaletten och så. Och jag vet ju inte hur man städar en toalett, haha. Har ju aldrig gjort det förut! Men ja, det är ju första gången så hon ska ju visa och sånt vad det är jag ska göra där. Jag hoppas hon är snäll att visa och så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0