Fräknar

Igår kväll var jag till Emma en sväng. Vi gjorde inte så mycket, mest pratade och kollade på tv. Men det var en trevlig kväll. Jag åkte med Marielle in och hem. Och det var första gången jag åkte bil med henne! Fan vad duktig hon är, haha. När jag kom hem så blev det dator sen läggdags. 

Imorse vaknade jag typ vid 11, lite innan kanske. Då klev jag upp och åt frukost, och sen har jag suttit ute och solat tills nu. Härligt med sol! Och fräknar kommer fram lätt må jag säga! 



Osminkad och äcklig. Men kolla fräknarna! Haha, om ni ser nåt? ;)
Jag blir inte precis brun, utan jag får bara fräknar. Störigt, men jag börjar vänja mig.

Jag och Marielle ska nog köpa en BJ ikväll. Jag blev så himla sugen på det så ni anar inte! Älskar det.
Men nu ska jag nog gå och ta mig nån lunch. Blir nog en Billys, gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0