Inte bloggat nåt idag

Nej det har jag ju inte. Har varit påväg flera gånger. Men jag kan inte sitta still. Har börjat fått så ont i ryggen. Jag kan inte sitta, ligga, stå eller gå utan att det gör ont. Fan då! Vill inte ha problem med ryggen. Tog en Ipren förut också, men blev inge bättre av det heller.

Tog nyss en promenad med Charlie. Vi såg säkert 20 rådjur uppe vid fotbollsplan. Eller jag såg dom och försökte visa dom för charlie. Men han verkade inte se dom, tillslut tyckte han att jag var lite konstig som pekade på nåt som inte fanns, haha. Men det syndes att dom såg han i alla fall.
När jag hade gått en bit så stannade charlie bara och stod. Först fattade jag inte vad han ville. Men sen förstod jag ju att det var tassarna. Han har så långt hår under tassarna så det fastnar snöklumpar där som gör ont när han går. Men det är ju bra att han säger till när det gör ont. Fick stanna 3 gånger och ta bort snön under tassarna.

Ikväll kl 21 är det desperate housewives. Det måste ni ju se! Det ska jag i alla fall! Mitt favvoprogramm, eller ja det ända jag följer på teven så :)

Det snöade en kort stund idag också. Att det inte kan bli sommar snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0