Måndag

Idag har vi varit på Vålbacken som vanligt. Men vi red inte, utan vi longerade istället. Skönt att få en riktig genomgång av det. Ann-Sofie är en riktigt bra lärare! Hon vet verkligen hur man går igenom saker, och gör en lektion intressant. Vi har tur som fick henne som lärare!

Vi gjorde även ett prov i hoppning. MVG fick jag på det! 52 av 56. Nöjd är jag! Fick starkt VG på unghästprovet. Hon skrev att jag inte riktigt nådde upp till MVG men att det var nära. Så det är jag väl också nöjd med, kunde ju dock ha skrivit nån sak lite bättre så jag kunde fått det där MVGet. Jaja, jag ska inte klaga, haha.

Nu har jag precis ätit middag. Korv och stuvade makaroner. Innan det tog jag en apskön dusch. Välförtjänt Julia! Haha. Ikväll har jag nog inget att plugga på. Jo justefan! Borde göra svenskan. Ja vafan. Börjar ju bli ganska van att plugga nu, lika bra att göra det också när man ändå är på gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0