Navelpiercing

Vad ju tvungen att ta ut min piercing ur naveln idag när jag red. För annars skulle den hakat i ridbyxorna när jag red. Och det hade kunnat slutat blodigt. Brukar kunna ha den i. Men mina nya ridbyxor slutar precis på fel ställe, så den hakar i när jag går. Så jag tog ut den idag. 

Och som tur var så hann hålet inte växa igen under tiden. Det är det jag har varit rädd för. Har satt i den nu en stund, men måste nog ta ur den när jag ska rida igen.

Det ända bra med att jag inte får pierca tungan för mina föräldrar är att Ann-Sofie skulle bli så sur om jag hade en piercing i tungan. Ja alltså min ridlärare. Hon skulle bli galen om jag råkade visa den. För man ska tydligen ta ur den när man rider också. Och är det nytaget så går ju inte det heller! Det växer ju igen på en timmes lektion. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0