Rida

Tur att jag gick och red på en gång. Tänkte först vänta ett tag så jag kunde ta in hästarna på en gång när jag hade ridit klart. Men nu är det verkligen skitväder igen. Blåsigt och så. Det var det som tur var inte när jag red. 

Parad var lite smårolig idag, haha. Han studsade omkring och blev rädd för typ allt. Speciellt när tåget kom, haha. Han som aldrig brukar reagera på tåg annars. Jag red väl ungefär en mil, lite mindre kanske. På hemvägen var jag riktigt genomfrusen. Kunde ju inte trava så jättemycket idag. För det är så dåligt underlag nu! Dock var det lite bättre nu än i onsdags i alla fall.

Nu ska vi äta, wraps blir det idag. Suuupergott! Och hungrig är jag nu! 

Ikväll ska jag också ta in hästarna och fodra och sånt. Och passa på och göra massa höpåsar till Carina, då blir hon nog glad. Inatt kommer hon hem, sent. Och imorgon kommer det en ny häst till stallet. Carina har skaffat sig ett ettårigt varmblod. Som hon ska börja tömköra och så. Så det ska bli en travhäst sen. Jag är lite nyfiken på hur den ser ut. :)

Kommentarer
Postat av: Gustavkaja

Greetings. This site is so full of information

2011-12-21 @ 08:36:48
URL: http://gustavkaja.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0