Snöstorm!



Trodde jag skulle blåsa bort i den här stormen. Bilden är tagen när jag gick till bussen efter middagen. Nu när jag gick hem från bussen var det fan värre. Huvva vad det blåser! Riktigt kallt blir det ju också när det blåser. 

Vi har iaf haft det trevligt ikväll. Svullat kladdkaka och glass så det bara skriker om det. Gottgott! Vi fick iaf det vi skulle göra gjort. Och fan vad våran film kommer bli bra. Om den blir som vi har planerat då. Haha. Fick skjuts av Elin till stan, tack för det! Jobbigt om vi skulle fått tagit buss. Sen fick jag i alla fall sitta ett tag på busstorget innan min buss gick. Och sen sov jag på bussen hela vägen hem.

Imorn har jag sovmorgon. Börjar inte för än typ 12:20 eller nåt. Bussen från stan som alla kommer med går 12. Så jag ser till att vara på Sibylla när dom kommer. Sen efter skolan ska jag rida också. Hoppas bara det inte blåser för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0