Stallet

Det är så mysigt att vara i stallet. Man kan hålla på och pyssla på lite som man vill. Och bara ha djur runt omkring sig, och radio. Bara att sjunga på, hästarna, katterna eller kaninen bryr sig ju faktiskt inte om det låter förjävligt, haha. När jag ändå inte har nåt att göra ikväll så stannade jag en stund längre och gosade lite med kaninen. Den törs i alla fall komma fram nu ju! Matade den med en morot. Men den gillar inte när man tar på den än, men det är väl bara en vanesak. Snart så!

Ska ut till 9 igen och ge dom kvällsmat och ta på benskydd och sånt. Sen blir det nattinatti för hästarna. Jag tog några kort på vår nya stallmedlem också. Men har ju sladden till mobilen hos pappa, så ni får inte se lilla kaninen förnst på söndag. Men söt är den!

Nu ska jag äta lite vindruvor, hörs hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0