svordomar?

Godmorgon! Här har det varit ett jävla liv på morgonen. Tydligen hade nån fjällvandring blivit inställd, för det var storm uppe på fjället. Och pappa pratar ju så högt så det ekar i hela huset. Ingen mening att försöka sova då inte. Låg vaken i sängen i säkert 45 min. Men sen gav jag upp. Tog mig en tunnbrödstut till frukost, och ett glas juice. Nu blev jag väldigt sugen på kakor, såg att det fanns i skafferiet.

Tycker ni att jag svär mycket när jag bloggar? Eller är det nåt ni inte tänker på. Jag har börjat tänka på det att jag faktiskt använder svordomar mycket. Men det är som en vana för mig. Jag använder dom vardagligen. Och det är inte bara för att något går dåligt eller så. Utan jag kan säga tex. Fan vad kul det skulle vara att.... Vilket jävla väder... Ja ni fattar. Jag kan lägga in ett fan eller jävlar bara för att det ska låta värre i sammanhanget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0