Fölbilder

Här får ni lite bilder på de söta fölen! Dom kom till och med fram och ville gosa!























Okej det där får räcka! Här får ni nån bild på hur det ser ut här :)







Så nu har ni lite att titta på efter dagen. Jag ska vara uppe ett tag till. Men jag får sovmorgon imorn. Eller jaa.. Jag behöver inte vara ute i stallet förns vid 8. Det är ju en timme senare i alla fall. Skönt! Jag behöver sova. Det har varit så mycket nytt idag, så jag börjar bli ganska trött faktiskt!

Nu ikväll har vi varit iväg till en brukshundsklubb. Vi kollade på när en tjej valade får. Och jäklar var häftigt det var att kolla på! Hon behövde bara en visselpipa. Så visslade hon i olika tonlägen och lite olika. Så gjorde hunden allt hon ville. Hon kunde styra fåren exakt hur hon ville. Så roligt att titta på. Men nu är jag knottbiten.

Vi hörs väl nåt imorgon om jag inte har fullt upp. Tror jag skulle följa med och kolla på när dottern ska på hoppträning också. Men det är ju efter hon har gått i skola och sådär. Tror det var vid femtiden.

Måste bara säga att jag åt jättegod middag idag. Och det var sonen som fixade allt. Fan att jag inte minns några namn. Men ja, vi fick grillad kyckling och nån potatisgrej som var jättegott. Duktig han var att laga mat. Och han är typ lika gammal som mig, haha. Jag måste nog börja träna på att laga mat jag med snart. Haha.

Jaja, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Christin

Härliga bildet! Va söta fölen var :)

2011-05-09 @ 23:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0