Fredag

Slutade tidigt idag. Som alla andra fredagar. Gick och köpte godis, så nu har jag så det räcker på tåget, haha. Sen for jag hem. Packade lite till, sen slocknade jag på sängen. Vaknade till liv igen och trodde jag hade sovit bort exakt hela kvällen. Men då var det middag, så jag hade väl sovit en timme eller så. Det ända jag har kvar att packa nu är min necessär och sånt som jag måste använda nu dagarna innan också. Men det är ju bara att lägga ned på morgonen innan jag far. Två resväskor blev det. Plus en dataväska, och eventuellt en handväska. Men det kändes jobbigt att bära på. Så jag tror jag använder dataväskan som handväska också. Om det får plats. Ska ju ha godis och sånt med mig också, plånbok. mm. 

Ikväll vet jag inte vad som händer. Hade ju velat hitta på nåt med Marielle, men vi kommer inte på nåt att göra. Men nåt ska vi väl komma på. 

Imorn ska jag först jobba på dagen i några timmar. Sen på kvällen blir det Näldengalan! Hoppas på att ha jättekul där. Och det tror jag det kommer bli också. Sen blir det direkt hem och sova. För söndag morgon bär det av! Ska upp tidigt och så.

Fan vad kul jag ska ha! Hoppas jag! ;)



Mina nya brillz! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0