Hemmafru?

Har precis varit ut och satt på en tvätt. Sen har jag satt på lite ris så jag får nån middag nån gång. Även att det ska koka i fan 40 minuter! Onödigt länge tycker jag, haha. Jag är inte speciellt bra på det där med matlagning känner jag. Men det kommer väl det med nån gång, haha. Sen ska jag äta, hänga tvätt, sätta på en ny tvätt. Och sen måste jag ju packa och åka till pappa också. Måste ju ta med mig allt i ridväg jag äger. Eftersom på söndag far jag förhoppningsvis iväg på nån praktik. Och då kan man ju behöva lite ridkläder om det ska räcka i tre veckor, haha.

Det kommer säkert bli jättekul! Bara dom kan ta emot mig på så här kort varsel. Håller tummarna! Hoppas jag hamnar på nån riktigt bra och rolig praktikplats! :)

Ååh jag vill till Skåne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0