Ojojoj

Jag har inte tid med bloggen nu för tiden! Har haft för mycket för mig. Idag efter skolan gick jag och hämtade ut mina tågbiljetter. Hann även in en sväng på via grande och tog en kebab. Emma och Agnes var det trevliga sällskapet. Köpte ett par solbrillor, kan ju va bra att ha när man ska ner till sommaren. Sen har jag packat. Eller ja börjat packat iaf. Tagit fram det mesta jag ska ha med mig. Och jag kan ju säga att det verkligen inte räcker med en resväska! Haha. Nu ska jag ta mig en snabbdusch. Sen måste jag rensa sängen så jag kan sova nåt inatt. Har ju radat upp allt som ska packas ned där.

Men jag skriver väl antagligen nån mer gång innan jag far. Haha!

Smällde även i mig en BJ ikväll. Svull, ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0