Störigt

Jag tycker det är störigt att vi har fått så mycket läxor över praktiken. Jag är klar med den lättaste. Det var massa frågor, så det var mest bara att googla. Sen har jag börjat på ett annat arbete där det är massa frågor man ska svara på. Några har jag kunnat svara på, men jag ska ta och prata lite med Susanna så jag klarar av resten av frågorna. Jag måste även tempa nån häst tre gånger också.

Sen måste jag ju göra Biologin med Arvid. Ska prata med han nån dag om den. Men det är väl mest bara att skriva lite information och så om det ämnet vi har. Så det går nog ganska fort. Google is your best friend!

Sen har jag det svåraste kvar. Där jag ska skriva hur det går till på en tävling och så. Jag har aldrig varit på nån tävling så jag har ingen aning om vad man gör direkt när man kommer dit. Så det måste jag prata med Susanna om också. Jag har redan frågat henne om det går bra, så vi ska sätta oss ner och kolla på det nån dag. Men jag kan säkert börja lite på några andra frågor där också.

Tur att jag har choklad! Jag behöver verkligen sockerkickar för att klara av att plugga!

Nää nu har jag inte tid att sitta här längre. Ska ta och plugga lite mer innan chokladen tar slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0