Jobbat

Idag har jag jobbat på Vålbacken. Lättförtjänta pengar det där. Jag red Myandor och Bally. Bally ska alltid vara tjurig och springa iväg när man ska hämta henne i hagen. Men Emma kom på ett sätt som funkade. Hon tog fram sin tuggummiförrpackning och prasslade lite med, så stod hon stilla. Haha, smart där :)

Riktigt härligt väder har det varit idag! Jag har fått tusentals fler fräknar. Och lite färg. Och tur är väl det. När jag kom hem så satt jag mig på baksidan och solade lite mer. Härligt. Sen tog jag mig en dusch, och sen blev det middag. Så nu har jag precis ätit middag. Mamma och Linnea har varit till Sundsvall på IKEA idag. Så dom har köpt hem en jättemysig matta. Värsta lurvig och mysig. Den kommer jag ha fötterna på resten av kvällen. För då blir det mycket tv-tittande. Först desperate housewives, sen cougar town och sen Christine. Och nu kom jag på att jag precis missa dating in the dark. Satan också. Aja, jag får kolla på datan sen då :)

Nu ska jag gå och köpa mjölk åt mamma. Moahaha. Kanske det blir nåt gott till mig med. Vi får se. Känns som att jag svullar jämt nu på lovet. Igårkvälls så åt ju jag och Emma en chipspåse till twilightfilmen. Jaja, svulla får man göra på lov. Vi hörs sen! Nu ska jag på affärn (som jag redan har sagt). Haha, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0