Scary movie 2

Den gick precis på teve. Den är lite weird, haha. Inget förstaval för mig skulle jag tro ;)

Men vad har jag gjort ikväll? Jodu, det är inte mycket det. Jag har kollat på teve och suttit vid datorn. Jag behöver vilodagar ibland. Som idag. Jag har gjort precis ingenting idag. Men jag har inte brytt mig om det. Jag har bara varit. Skönt har det varit, inte behövt tänka på nånting. Kul att det har kommit lite nya till bloggen måste jag säga! Välkomna :D

Just nu gör jag inte heller mycket. Chattar med Robin och Marielle. Och tänkte precis gå in på facebook. Facebook har blivit tråkigare med tiden tycker jag. Nu går jag typ bara in för att kolla vad alla gör. Förut gick jag alltid in för att fixa på farmville, cafeworld, yoville och många fler ställen. Nej det är jag less på nu. Nu vet jag inte vad jag har för period vid datorn. Jag har ju inte världens blogglust precis. Och bilddagboken är jag aldrig inne på. Läsa bloggar är jag inte sugen på, så det gör jag inte heller så mkt. Vad faan gör jag vid datorn?! Chattar. Det är det ända jag har lust med. Och då är inte nå många roliga inne. Nej, idag har jag varit på dåligt humör. Och jag har ingen aning om varför.

Men imorn, vet ni vad jag ska göra då? :)
PLUGGA!
Jag ska plugga ridning, typ skänkelhjälper och tygelhjälper. Och jag ska plugga matte. För jag har matteprov på måndag. Önska mig lycka till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0