onödig information

Jaha, nu ska jag vara hos pappa en vecka till. Och sen ska jag vara hos mamma två veckor för att pappa ska på kurs. I lördags tänkte vi åka snowracer, men när vi kom fram så hade dom stängt för sesongen. Då var det bara att åka tillbaka. Så nu vet ni det, det är STÄNGT. Åk inte dit. Aja, lite kul hade vi väl ändå marre? När vi kom hem så åkte vi direkt och kollade på cyklar. Marcus och Linnea fick sig en varsin. Sen åkte vi hem och typ gjorde ingenting. Sen åkte vi och åt på kina. Gott! När vi kom hem därifrån så hade vi köpt godis som vi åt. Sen typ klockan nånting till halv ett så gjorde jag, Marielle och Marcus videor. När vi vaknade så tyckte alla att vi hade varit högljudda.Igår så gjorde vi typ ingenting, vi satt vid datorn. Och idag så ska vi på skolan, men sen händer det nog inge mer kul, jag kanske ska rida... Aja herrå, nu ska vi hämta Sara för vi ska till Marre och sen till skolan. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0