Att skriva blogg

Hej mina få läsare!

Jo jag undrar vilka ni är? Jag tror jag vet nån. Är ni för fega för att kommentera eller? Snälla svara på vilka ni är. Det är ju inte kul att bara skriva för sig själv. Jag vill ju ha lite kommentarer. Men jag verkar inte få några. Så det blir nästan som en dagbok för mig. Jag skriver och ingen läser. Men det kan ju vara kul att kolla i framtiden på vad jag gjorde. Det är typ mitt enda skäl till varför jag skriver. Men det är ju lite kul att skriva. I alla fall när jag har nåt att skriva. Jag försöker att skriva så många gånger om dagen. Minst en. Jag tror inte att det jag skriver om är så intressant, det är väl därför jag har så lite läsare. Men jag tycker att det är skönt att skriva av sig ibland. Bara skriva om allt jag kommer på. Det här inlägget lär ju inte vara så intressant. Jag bara skriver och skriver, men jag kan inte sluta. Jag har typ blivit beroende. Men nu har jag slut på idéer om vad jag ska skriva. Så nu lär det ju inte bli så kul att läsa.

En sak jag har tänkt på är att den tiden då jag hade bootcut (stavning?) så sa jag att jag aldrig skulle ha stuprör. Men nu har jag det och vill inte ha bootcut igen. Det tycker jag är lite komiskt. För nu gillar jag ju tajta stuprör, vilket jag aldrig trodde jag skulle göra. Aja, sen om det blir jättevida byxor i modet så lär jag väl börja gilla dom istället. Vilket jag inte tror nu men.. Haha. Vem vet, kanske i framtiden. När jag själv får barn och dom ser på bilder på mig när jag var i deras ålder, så lär ju dom undra varför jag hade sånna kläder. Aja, det får jag väl ta, jag tycker att jag klär mig snyggt i alla fall, och det är ju huvudsaken. Nej det är det väl inte, huvudsaken är väl att dom är skön. Men det är dom inte alltid.

Jag har kommit på en sak. Och det är att jag skriver bara med pek och långfingret på båda händerna, och ibland ringfingret också. Men ändå går det ganska snabbt att skriva för mig tycker jag. Jag måste ta och lära mig att skriva med alla fingrarna, för då lär ju jag skriva jättesnabbt. Aja, nu orkar jag inte skriva nå mer för jag kommer ändå inte på nåt att skriva om, men ha det bra tills jag skriver igen.

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0