Bloggdesign?

Hej, nu har jag nyss kollat på nåt läskigt program. Jag vet inte vad det hette men läskigt var det. Jag har insett att jag inte blir jätterädd av sånna här läskiga filmer och sånt. Utan jag blir mer arg på dom som alltid är så osmarta. Till exempel om nån ska smita från nånstans så klantar den sig så mycket så den inte hinner. Aa, dåligt förklarat jag vet! Men jag hoppas att ni förstår.

Inlägget som jag skrev innan blev ju väldigt långt insåg jag. Jag tror jag slog rekord. Jag brukar inte skriva så långa inlägg, som ni kanske har märkt. Men jag har faktiskt kommit in i mitt bloggskrivande nu. Jag bara sätter mig vid datorn, och vips så blir det ett inlägg. Det har blivit en vana nu.

Jo just det! Det jag tänkte skriva om i det här inlägget var. Är det nån som kan göra bloggdesigner? Isåfall så vill jag gärna veta! Jag vill gärna att den personen kodar också. Men nu ska jag kolla lite på andras bloggar. Och kanske hittar jag nån som kan göra en design åt mig. Vem vet...

Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0