Färgat ögonfransarna

Ja, vill man vara fin får man lida pin. Nu är jag trött. För jag har legat och blundat i en halvtimme. Fast det är ju lördag, så jag har ju ätit lite godis medans jag låg där. Men jag blir ändå typ astrött. Aja, nu är jag fin till skolan börjar. Även fast jag har tvättat håret 10ggr idag. Först så tvättade jag det innan jag skulle färga håret. Sen när jag skulle skölja ur färgen. Och sen när jag insåg att det blev misslyckat så tvättade jag det 7ggr, och hoppades på att det skulle försvinna. Sen färgade jag håret igen så då skulle jag ju skölja ur färgen då också. Så det blev 10 ggr sammanlagt. Och sen har jag tvättat ansiktet massa ggr också. För varje gång jag tvättade håret så blev det ju automatiskt att jag tvättade ansiktet också. Sen sminkade jag mig. Så då när jag skulle färga ögonfransarna var jag tvungen att tvätta bort sminket. Och sen efter så skulle jag ju tvätta bort färgningen på ögonfransarna. Så nu är jag väldigt ren.


Jag medans jag färgar ögonfransarna.

Men nu ska jag kolla lite på teve. Mamma och Linnea kollar just nu. Så dom vill nog ha lite sällskap (stavning?). Och jag har ju godis kvar som jag måste äta upp. Så ha det bra!

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0