Friend

Idag, eller ska jag säga ikväll har jag varit med Marielle. Vi har gjort lite allt möjligt. Först har vi spelat lite kort. Sen tog vi en promenad. Vi gick runt och var rädd för våldtäcksmän. Nej men lite läskigt var det väl. Vi undvek mörka ställen. Sen gick jag hem och Marielle följde med mig en bit. På vägen så bestämde vi att vi skulle åka in på stan en stund imorgon. För jag vill ha en ny fondation (stavning?) innan skolan börjar. Man måste ju vara snygg när man är på skolan. Speciellt första skoldagen. Nej det är väl inte så viktigt, men det är nåt jag vill. Så då ska jag uppfylla min önskan. Men nu är det slut på reklamen. Jag kollar på en film så...

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0