Frösöberget

Hello!
På fredag är det frösöberget som gäller. Med hela klass 9b. 9b, 9b, 9b, 9b. Jag måste få in det i huvudet. Jag är så van 8d. Men det kommer nog att vara ganska kul i alla fall. Även fast jag är höjdrädd. Men jag ska nog åka nån linbana och så ändå. Om jag törs. Haha. Men jag ska försöka i alla fall. Det finns ju nån klättervägg också. Jag seriöst suger på det! Eller i alla fall på den som lutar bakåt. Den andra är jag nog lite bättre på i alla fall. Men jag är ändå inge bra. Försöka går ju alltid. Om man inte vill skämma ut sig såklart. Men det får jag ta. Haha. Jag kommer ju inte att lyckas. Men, men. Nog tjatat. Nu ska jag hitta på nåt annat att göra. Ska nog logga in på msn. Kolla om det är nån rolig inne. En bild som avslut får ni också.



Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0